Black Moustache

'Blog Paling Lejen Dalam Hal Cinta'

3 February 2012

Bangun awal :)


Yawww! Hari nih aku bangun awal daripada biasa ( selalu hari cuti-takde kelas, aku akan bangun lebih lewat daripada biasa ) Tapi hari nih awal 3-4 jam jugak. Hebat kan? Haha. Buruk perangai anak dara bangun lewat nih. So, terang-teranglah aku bosan kan bila dah bangun cepat. Jadi apa aku buat adalah - Movie Marathonnn!! Jyeahhh! dengan bucuk bacen - atototo, manjanya, erk -,-
aku terbaring atas katil yang bagi aku sebesar 6 meja budak sekolah rendah yang digabungkan sebab aku sangat selesa kuak lentang sorang-sorang. Haha. Macam-macam cerita jugak aku tengok. Seronok wooo~ plus hujan pulak tengah hari tadi. Mak aii! ohsemmm :D



# Cerita nih sumpah aku menangis! Sedih wooo Y_Y
Terharunya aku dapat kawan yang sangup berkorban demi kawannya.
Temukan aku dengan orang yang baik macam tuh -,-


# Ini bestttttttt! :))


# Banyak pengajaran hidup ;p


Ini mesti semua dah tengok kan? Aaron Aziz tak sekejam Haris seperti dalam Novel -,-
Overall, aku pun menangis tengok cerita nih. Ya Allah, temukan aku dengan suami yang dapat melindungiku, waris-warisku saat aku perlukan perlindungan. Ameen :)


Conclusion, nampak tak berapa lamanya aku mengadap Bunny? Hee :)


Spread Love :
Ms RR ;')





Terima kasih kerana membaca, kalau suka 'Like' saja :')

0 orang doakan aku jumpa Rafael:

Post a Comment

Haihai, pendapat aku macam nih. Pendapat korang macam mana?