Black Moustache

'Blog Paling Lejen Dalam Hal Cinta'

7 January 2012

Aku dan Ryeha.





Pipi berlubang itu, anugerah tak ternilai bagi aku walaupun pipi seluas lapangan terbang antarabangsa yang tidak kelihatan menarik buat engkau. Aku tidak punya sebaris gigi yang cantik sepertinya, sebab tuh aku kena pakai braces! erk! #merepek!

Senyuman yang terukir tidak mampu membuat kau membalasnya. sumpah ianya pedih! Tidak mengapa, aku tidak apa-apa secara fizikalnya. Aku luka dalaman yang hanya mampu untuk kurawat sendiri. Air mata bergenang dan menitis hanya aku yang merasa.

Ee, tak cantiknya kau perempuan. Bila kau nak belajar menjadi seorang yang cantik dan lebih cantik? Kau memang suka jadi tak cantik ea? Sampai hati kawan kau cakap kau macam tuh? Hoish! kawan tak guna! Macam muka kau flawless sangat! Untung ini masa kau. Kalau Tuhan tarik balik nikmat kekasih hati yang kau miliki saat ini, bagaimana? Kau mahu menangis sehingga terpancut air mata darah? Aku harap kau merasai apa itu malu ditahap ingin memakai rambut palsu yang bisa menutup keseluruhan muka mu! Aku diam tidak bererti aku cool, sesungguhnya aku bukan cool orangnya. Aku hot!!

Senyuman itu, mahai! hikhikhik. Okbyeee!

Tak nak Spread Love :
Ms. RR :(





Terima kasih kerana membaca, kalau suka 'Like' saja :')

0 orang doakan aku jumpa Rafael:

Post a Comment

Haihai, pendapat aku macam nih. Pendapat korang macam mana?