Black Moustache

'Blog Paling Lejen Dalam Hal Cinta'

7 June 2012

Sepetang bersama Buah Hati (kononnya) :)







Dah lama dah aku teringin nak pegi sini. Last-last dapat jugak. Tanpa dirancang. Sebab tu muka masing-masing macam haram. Tiga-tiga ekor baru bangun tidur. Cuci muka, pakai shawl, sarung sandal terus gerak. Ummi Humairah lagi bangsat pakai seliper aje. Cool gila kan? Bhahahahaha. Gila selekeh. Inilah namanya sahabat sejati. Selekeh pun bersama. Hahaha.

Bila kita keluar, motifnya selain melempiaskan rindu, kita mesti cerita pasal hidup kita kan? Yang ummi tak habis-habis dengan perangai BF dia yang macam cipanzi. Kita pulak yang sakit hati. Aku dengan Ama cool gila jek takde BF. Padahal dalam hati sobs sobs aje. Haih. Tenang sikit rasa bila dapat mengutuk orang yang menyakitkan hati kita. # Ehh

Sayang nak mampos dekat gemok 2 orang ni. Muah sikit! :*

Sila tekan <SINI> kalau sayang aku okayy :)
Terima kasih sayang cinta rindu :*
Byeeeeee!

Spread Loveeee :
Juraiha Anak Pak Awi :')



Terima kasih kerana membaca, kalau suka 'Like' saja :')

0 orang doakan aku jumpa Rafael:

Post a Comment

Haihai, pendapat aku macam nih. Pendapat korang macam mana?