Black Moustache

'Blog Paling Lejen Dalam Hal Cinta'

24 April 2012

Janin Bayi Kegemaran Apek & Nyonya.

Hi korang! Aku nak kongsi dengan korang satu benda nih. Mungkin ada daripada korang yang dah tahu, atau mungkin belum pernah tahu. Sumpah ini melebihi batas kemanusiaan. Takde hati juga perasaan manusia yang buat macam nih. Nah tahu apa? Jom zoom gambar bawah.

p/s : sorry tak clear sangat mungkin, aku copy daripada sumber.


Ini janin bayi. Dah sempurna kan rupa dia? Subhanaallah. Kejadian berlaku di China. Sebab tu aku cakap 'kegemaran Apek & Nyonya'. Orang dekat sana memang terkenal dengan makanan eksotik dan pelik-pelik. Menu paling pelik dan seram juga aneh adalah SUP JANIN BAYI.



Diorang menganggap SUP JANIN BAYI ni dapat menguatkan stamina dalam hubungan seks.
whatthehekkkk! cilak punya orang! *mengucap*


Korang nampak tak janin tuh sebesar tapak tangan orang tuh. Dekat situ juga ada bahan-bahan campuran nak dibuat sup. Restoran yang menghidangkan SUP JANIN BAYI ni selalunya mencari perempuan-perempuan mengandung yang mahu menggugurkan kandungan. Carik supplier janin bayi la apa lagi. Kejam punya manusia! Y_Y


Taraaaaa! SUP JANIN BAYI hidangan kegemaran orang China yang dianggap dapat menguatkan stamina ketika melakukan hubungan seks. *kepalahotakkau!


Apa pendapat korang tentang isu ni? Alhamdulillah dekat negara kita tak pernah pula berlaku lagi. Ya Allah, dunia nak kiamat nih korang. Sedihnya keadaan macam nih. Mana pergi nilai kemanusiaan pada diri diorang? Tak ada akal fikiran mungkin. Isu sebegini umpama menggalakan anak gadis untuk mengandung atau lebih kasar ia sebagai jalan mudah untuk gadis menggugurkan kandungan masing-masing, walaupun sakit tapi lumayan. Kenapa lumayan? Aku percaya restoran-restorang ni akan bagi duit yang banyak buat mereka. Jadi satu perkara yang tidak salah bagi mereka. Cilakkk! >.<


Spread Love :
Ms RR :)


♥ SHARE kalau mahu, digalakkan.



Terima kasih kerana membaca, kalau suka 'Like' saja :')

0 orang doakan aku jumpa Rafael:

Post a Comment

Haihai, pendapat aku macam nih. Pendapat korang macam mana?