Black Moustache

'Blog Paling Lejen Dalam Hal Cinta'

21 April 2012

Missing In Action.




Oh hi, damn! dah lama tak bercurhat dekat blog. MasyaAllah, aku malas sangat weyh. Tak tahu apesal. Sedangkan banyak benda aku nak cerita pada korang. *ehhh ada orang nak dengar cerita aku ke? -,-
well, life is better with someone i loved. Alhamdulillah. Semua getting better. Engkau kawan, aku suka tengok perubahan kau. Alhamdulillah. Terima kasih sebab kau tak simpan apa-apa lagi tentang kita. Masa cepat sangat berlalu sampai aku tak sedar. Rindunyaa tadi aku tengok gambar kita sama-sama. Bila boleh ketawa macam gitu lagi?
Kau pulak, aku tak sampai hati nak masam muka dengan kau. Dulu, aku susah kau ada dengan aku. Sekarang aku susah, kau masih dengan aku. Terima kasih sayang. Kau tahu kan aku sayang kau? Kau dah janji kan tak nak gaduh dengan aku? Iyeee, aku pegang janji kau :')


Aku tengah cuti. Cuti sem sampai bulan Mei mungkin. Lamanyaaaa -,-
Minggu lepas aku pergi Trip to CH dengan classmate. MasyaAllah, seronoknyaa aku rasa. Terima kasih Tuhan kau beri aku peluang merasai kebahagiaan dengan mereka. Sekeping lagi memori tercipta. Rasa sayang makin membuak-buak. Aku tak sangka pulak kami satu kelas boleh masuk kepala sama-sama. Dulu masing-masing buat hal sendiri jek. Huhu.


Teruknya perangai budak ni kan? Next entry >.<



Spread love ;
Ms RR :')




Terima kasih kerana membaca, kalau suka 'Like' saja :')

0 orang doakan aku jumpa Rafael:

Post a Comment

Haihai, pendapat aku macam nih. Pendapat korang macam mana?