Black Moustache

'Blog Paling Lejen Dalam Hal Cinta'

22 May 2012

Kenangan Terindah.







Gambar tanpa edit - D3100

Awwwww. Aku rindu dengan tempat nih. Kalau orang lain kata, 'Alaaa, Cameron Highlands jek kot. Bukan California ke Sydney ke.'  Ada aku kesah? Bagi aku, bukan tempat sebagai ukuran. Kenangan yang terukir itu lebih indah berbanding destinasinya kerana perginya aku kesana bersama mereka yang terindah pernah kumiliki dalan hidup ini. Andai suatu hari nanti aku diberi peluang mengupas kenangan terindah aku disana lagi, akan aku gagahi hati ini ke sana. Akanku sediakan minyak kapak berbotol-botol, akan aku sediakan setebal-tebal baju sejuk agar aku boleh mengimbas kenangan itu dengan hati dan fikiran yang tenang kerana bersyukurnya aku diatas kurniaan Tuhan yang Maha Kuasa :')


Ehhh dulu aku ada cakap nak buat entry pasal Trip pegi CH kan? Alahai. Aku lupa pulak. Ok ok, next entry janji aku akan cerita pasal Trip CH ye. Ok, dah jangan merajuk :*


Tekan <SINI> dulu kalau nak suruh aku cerita pasal apa yang menarik sangat tentang CH pada aku. Hehe. Masehhhh! okaybyeee semua, muahhh :*


Spread Love :

Selamat menyambut bulan Rejab kawan-kawan.
Mari puasa sunat! :')



Terima kasih kerana membaca, kalau suka 'Like' saja :')

0 orang doakan aku jumpa Rafael:

Post a Comment

Haihai, pendapat aku macam nih. Pendapat korang macam mana?